CONDIȚIILE COMERCIALE ȘI DE RECLAMAȚIE CARE GUVERNEAZĂ RELAȚIILE CONTRACTUALE PENTRU CUMPĂRAREA ȘI VÂNZAREA DE METALE PREȚIOASE PENTRU INVESTIȚII PE WWW.AURACASA.RO

(denumite în continuare "T&C")

 

Articolul I.

1. Prezentele GTC se aplică achiziționării de produse de pe site-ul www.auracasa.ro (denumit în continuare " eshop"), care este operat de societatea comercială G2H SERVICII S.R.L., cu sediul social în Strada CONSTANTIN MARIN, Nr 2, Bucuresti Sectorul 5 52593,nr de cont RO82RZBR0000060028131439 ( denumit în continuare "operatorul"), e-mail: info@auracasa.ro. Vânzătorul bunurilor este Gold2Home BV, cu sediul social în Brussel,Congreesstraat 37,Belgia,nr de înregistrare 0799234468.

2. GTC reglementează relația dintre operator, pe de o parte, și cumpărător, pe de altă parte. 

3. Prețul metalelor prețioase și al produselor acestora listate în e-shop depinde de prețurile acestor metale la bursele internaționale de mărfuri și de valoarea ratelor de schimb. În conformitate cu legislația europeană, nu există niciun drept legal de a returna sau de a anula o comandă de aur, argint, platină, paladiu sau rodiu odată plasată, deoarece aceste produse sunt supuse fluctuațiilor de preț pe piețele financiare, dincolo de controlul nostru. 

Articuolul II.

1. Comenzile pot fi plasate de către cumpărător prin intermediul magazinului electronic prin adăugarea în coș și apoi confirmarea comenzii.

2. În cazul unei comenzi plasate de către cumpărător prin intermediul magazinului electronic, formularul de comandă, împreună cu GTC și consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, plasate pe acest site, reprezintă o propunere de încheiere a unui contract de cumpărare. Comanda este obligatorie și contractul de achiziție se încheie în momentul confirmării butonului "Confirm comanda cu obligația de plată" și nu poate fi anulată.

3. Vânzătorul va trimite la adresa de e-mail furnizată de cumpărător o confirmare de primire a comenzii obligatorii (încheiată în contractul de vânzare-cumpărare), inclusiv instrucțiunile de plată pentru plata prețului de achiziție. Plata prețului de achiziție în cazul transferului bancar este de 48 de ore de la încheierea contractului de cumpărare (confirmarea comenzii de către cumpărător ca fiind obligatorie).

4. Vânzătorul și cumpărătorul pot conveni asupra modalității de creare a comenzii sau de decontare a acesteia chiar și în mod diferit față de prezentele GTC.

5. Locul de livrare a bunurilor este adresa indicată de cumpărător în comandă.

6. Cumpărătorului i se oferă prețul curent în formularul de comandă de pe e-shop. Pretul din formularul de oferta este valabil maxim 60 de minute de la stabilirea acestuia. În cazul în care formularul de comandă este trimis după perioada de valabilitate a prețului de achiziție, cumpărătorul este informat înainte de a trimite printr-un mesaj automat despre modificarea prețului de achiziție, iar cumpărătorului i se oferă posibilitatea de a trimite din nou formularul, sau de a-l anula. fara nici o penalizare.

7. După trimiterea comenzii, vânzătorul are dreptul de a verifica comanda, ceea ce nu afectează încheierea contractului, dar în cazul verificării nereușite, vânzătorul are dreptul să se retragă din contract (a se vedea articolul VII, paragraful 3). , litera h) din GTC).

8. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract înainte de a accepta plata prețului de cumpărare, dacă prețul metalelor prețioase și al produselor din acestea se modifică din momentul plasării comenzii cu mai mult de 5% față de prețul menționat în ofertă. formular în momentul plasării comenzii.

 

Articolul III.

1. Vânzătorul stabilește prețul mărfurilor de mai multe ori pe parcursul zilei în funcție de mișcările prețurilor de pe piețele internaționale de mărfuri și de schimb valutar.

2. Cumparatorul este obligat sa plateasca pretul de achizitie in termen de 48 de ore de la confirmarea comenzii de catre cumparator in cazul unui transfer fara numerar.

Articolul IV.

1. Termenul limită de expediere a mărfurilor este de cel mult 7 zile lucrătoare de la data creditării plății fără numerar a prețului de achiziție convenit pentru bunuri în contul bancar al vânzătorului. Termenul limită de expediere a mărfurilor nu curge în perioada de penurie a mărfurilor pe piața internațională (forță majoră definită la articolul VII, paragraful 3, lit. g) din Termenii și condițiile generale, ci pentru o perioadă de maximum 180 de zile de la apariția obstacolului. El este informat despre acest obstacol prin telefon și e-mail de îndată ce apare acest obstacol. Bunurile comandate pot fi schimbate cu mărfuri de aceeași greutate și puritate după acordul prealabil dintre vânzător și cumpărător. Părțile vor conveni asupra soluționării oricărei abateri a prețului de achiziție înainte de expedierea bunurilor schimbate.

2. O livrare livrată prin intermediul unui transportator va fi întotdeauna asigurată până la prețul de achiziție al mărfurilor, și anume pentru răspunderea pentru pierdere, deteriorare a transportului sau pierderea conținutului transportului, până la suma maximă determinată de transportatorul selectat. . Termenele de livrare depind de alegerea transportatorului și vânzătorul nu le poate influența. Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului transportului și faptul că transportul nu prezintă semne evidente de deteriorare.

3. Cumpărătorul are dreptul de a respinge transportul în caz de deteriorare sau deteriorare a ambalajului. Într-un astfel de caz, transportul va fi returnat vânzătorului, iar cumpărătorul nu are restanțe la primirea mărfii în acest caz. Vânzătorul se obligă să trimită imediat expedierea din nou pe cheltuiala sa. Părțile contractante au convenit ca în cazul respingerii expedierii de către cumpărător, termenul de livrare a mărfii se prelungește cu 10 zile de la data respingerii acesteia. Prin acceptarea expedierii după plată, cumpărătorul devine proprietarul bunurilor livrate și, prin urmare, dacă cumpărătorul acceptă transportul și ulterior descoperă că transportul este deteriorat, trebuie să se plângă despre acest fapt transportatorului de la care a primit marfa, în nume propriu și pe contul tău.

4. În cazul în care cumpărătorul nu ridică bunurile deja plătite, cumpărătorul este în nerespectare a obligației sale de a prelua bunurile. Pe baza solicitării prin e-mail a cumpărătorului, vânzătorul este obligat să trimită bunurile cumpărătorului în mod repetat. Într-un astfel de caz, costul poștale, inclusiv asigurarea de expediere, este plătit de cumpărător, în valoare conform listei de prețuri valabile în prezent a transportatorului selectat. Cumpărătorul plătește această sumă prin ramburs la livrare cu transportatorul la livrarea mărfii. Pe durata întârzierii cumpărătorului în acceptarea mărfii, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului o taxă de depozitare. Părțile contractante au convenit că această taxă se ridică la 0,01% din prețul de achiziție al mărfurilor pentru fiecare zi de depozitare până la preluarea acesteia de către cumpărător. În cazul în care cumpărătorul are întârzieri cu obligația de a prelua mărfurile la 12 luni după ce acestea sunt gata de recepție personală sau de la prima livrare nereușită prin intermediul transportatorului, vânzătorul are dreptul de a vinde mărfurile pe cheltuiala cumpărătorului.

5. Reclamațiile cu privire la bunurile comandate se fac prin e-mail trimis la info@auracasa.ro. Textul reclamației trebuie să menționeze ceea ce se face publicitate și să includă o fotografie. Reclamatia trebuie facuta imediat dupa livrarea bunurilor in care defectul ar fi putut fi constatat, in caz contrar dreptul la reclamatie expira. Vânzătorul va emite o confirmare către cumpărător cu privire la revendicarea aplicată, care conține data aplicării revendicării, care este conținutul revendicării, ce metodă de procesare solicită cumpărătorul de la vânzător și datele de contact ale cumpărătorului, unde vânzătorul va informa cumpărătorul despre modalitatea de procesare a revendicării.

Termenul de soluționare a reclamației este de 30 de zile, în care cumpărătorul va fi informat despre rezultat prin e-mail la adresa de la care a fost depusă reclamația de către cumpărător. Încălcarea ambalajului este raportată transportatorului așa cum este menționat mai sus.

Articolul V.

1. Vânzătorul declară că, la prezentarea mărfii și a dovezii originale de cumpărare a mărfurilor cu garanția de răscumpărare a mărfii, care este atașată bunurilor la livrarea acestora, va răscumpăra mărfurile de la cumpărător, sau de la persoana căreia cumpărătorul i-a transferat dreptul de proprietate asupra bunurilor, cu condiția ca bunurile să îndeplinească parametrii de puritate prescriși și să fie într-o stare capabilă de revânzare. Procedura de cumpărare înapoi a bunurilor este descrisă mai târziu în acest articol. Garanția de răscumpărare se aplică monedelor de investiții și lingourilor, nu monedelor de colecție.

2. Vânzătorul va verifica integritatea și starea mărfurilor și, de asemenea, va verifica ambalajul original. Deteriorarea ambalajului original sau absența unui certificat de producător (dacă acesta a fost eliberat pentru mărfuri) poate duce la o reducere a prețului de achiziție al mărfurilor sau la refuzul unei răscumpărări. Vânzătorul declară că verificarea integrității se efectuează într-un laborator în mod nedistructiv.

3. Pretul de achizitie al bunurilor se stabileste prin acordul partilor contractante.

4. Plata prețului de achiziție este de 10 zile lucrătoare de la primirea mărfii.

 

Articolul VI.

1. Informațiile despre clienți sunt stocate în conformitate cu legile aplicabile ale Romania și ale UE - conform ghidurilor GDPR. Prin încheierea contractului (confirmarea comenzii), cumpărătorul este de acord cu prelucrarea și colectarea datelor sale personale în baza de date a vânzătorului. Furnizorul nu transferă datele personale ale clienților nici unei alte persoane. Excepție fac transportatorii externi, cărora le sunt transferate datele personale ale clienților în măsura minimă necesară pentru livrarea mărfurilor.

2. Acești termeni și condiții se aplică și în cazul în care operatorul sau vânzătorul vinde mărfuri pe comision.

 

Articolul VII.

1. Vânzarea de aur, argint și platină de investiții este vânzarea de bunuri, al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară, independent de voința vânzătorului. Cumpărătorul, și în privința acestui fapt, nici cumpărătorul în postura de consumator, nu are dreptul de a se retrage din contract fără a da un motiv.

2. Contractul de cumpărare se reziliază de la început de drept, cu excepția clauzei penale contractuale, dacă cumpărătorul nu achită prețul de cumpărare în mod corespunzător și la timp. În cazul rezilierii automate a contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să trimită imediat plățile primite până în prezent în contul bancar din care a venit ultima plată a prețului de cumpărare. Vânzătorul va trimite apoi cumpărătorului pe e-mailul său o notificare despre această reziliere a contractului și un mesaj despre plata trimis în contul său.

3. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare dacă:

a) volumul total al comenzilor în așteptare pentru care prețul de achiziție nu a fost plătit în mod corespunzător și la timp, efectuate de același cumpărător, depășește 5.000 EUR sau echivalentul într-o altă monedă;

b) adresa de livrare specificată de cumpărător, valoarea comenzii (sau alte date de identificare specificate de cumpărător) sunt în mod evident îndoielnice sau incorecte,

c) cumpărătorul nu și-a îndeplinit în trecut obligația față de vânzător care decurge din comanda obligatorie, adică de a colecta și a plăti bunurile comandate,

d) a apărut o eroare tehnică operațională, în urma căreia pe site-ul vânzătorului a fost publicat un preț defectuos sau un preț care diferă de prețul de piață publicat al aurului, argintului sau platinei cu mai mult de 15% la momentul dat,

e) cumpărătorul nu ridică bunurile achitate corespunzător și are restanțe la această obligație pe o perioadă mai mare de 30 de zile,

f) va avea loc o modificare a reglementărilor legale care reglementează cuantumul taxei pe valoarea adăugată,

g) în caz de forță majoră (aceasta înseamnă un obstacol care a apărut independent de voința vânzătorului și îl împiedică să își îndeplinească obligația, dacă nu se poate presupune în mod rezonabil că vânzătorul va evita sau depăși acest obstacol sau consecințele acestuia și, în plus, că anticipat acest obstacol la momentul în care a fost creată obligația, de exemplu, o lipsă temporară de mărfuri pe piața internațională este considerată o astfel de forță majoră),

h) în cazul verificării tranzacției nereușite conform articolului II. paragraful 8 din Termenii și condițiile generale.

4. În cazul retragerii din contractul de cumpărare, contractul se reziliază de la început, cu excepția prevederii privind penalitatea contractuală. 

Articolul VIII.

1. Aceste condiții comerciale și de reclamație sunt în vigoare de la 1 iunie 2023.

2. Acești termeni și condiții se aplică așa cum este menționat pe site-ul vânzătorului.

3. Aceste condiții de afaceri și reclamații sunt trimise și cumpărătorului împreună cu comanda la adresa de e-mail specificată de către cumpărător.

Spot price 28.06.2025 08:24:01: Gold 2793,90 EUR/Oz; Silver 30,71 EUR/Oz; RON/EUR 5,15